fbpx

Rzeczoznawca majątkowy, operat szacunkowy, nieruchomości, wycena nieruchomości, szkolenia z zakresu wyceny nieruchomości, przygotowanie do egzaminu państwowego na rzeczoznawcę majątkowego

Rzeczoznawca majątkowy

Konferencja zawodowo-networkingowa

W zakresie wyceny nieruchomości, działalności zawodowej rzeczoznawcy majątkowego, marketingu i strategii marki w wycenie, startu w zawodzie rzeczoznawcy majątkowego i rozwoju.

Pierwsza taka konferencja dla osób wchodzących do zawodu rzeczoznawcy majątkowego i rzeczoznawców majątkowych w Polsce!

online, 8 października (piątek) 2021

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Masz wiele pytań na początku drogi w wycenie nieruchomości? Ta konferencja jest dla Ciebie!

Dla kogo jest ta konferencja?

Dla osób wchodzących do zawodu rzeczoznawcy majątkowego, poszukujących kontaktów i odpowiedzi na wiele pytań. Nie masz jeszcze uprawnień, ale jesteś już blisko? Ta konferencja jest dla Ciebie.

Dla osób, które są już rzeczoznawcami majątkowymi, niedawno otrzymały uprawnienia zawodowe lub nie praktykowały do tej pory w zawodzie, poszukują kontaktów i realnych możliwości dalszej współpracy. Masz już uprawnienia, ale nadal nie czujesz się pewnie, a chcesz się rozwijać? Ta konferencja jest dla Ciebie.

Dla osób prowadzących działalność w zawodzie rzeczoznawcy majątkowego poszukujących osób do współpracy, w tym asystentów rzeczoznawcy majątkowego i innych specjalistów. Szukasz kontaktów oraz współpracy? Ta konferencja jest dla Ciebie.

Dla osób, które mają doświadczenie w różnych dziedzinach i szukają współpracy z rzeczoznawcą majątkowym lub rzeczoznawca majątkowy potrzebuje współpracy z nimi. Jesteś architektem, kosztorysantem, finansistą, bankowcem, prawnikiem, pośrednikiem w obrocie nieruchomościami, zarządcą? Ta konferencja jest także dla Ciebie.

Twoje korzyści

1.

Zdobędziesz konkretną wiedzę od zweryfikowanych praktyków w zakresie wyceny nieruchomości, prawa, podatków i marketingu.

2.

Zyskasz nowe kontakty i potencjalnych przyszłych partnerów biznesowych.

3.

Na zamkniętej grupie na Facebooku otrzymasz nieograniczony dostęp do wszystkich uczestników, których w każdej chwili możesz zaprosić do współpracy lub poprosić o pomoc.

4.

Otrzymasz długoterminową pomoc i pomysły do działania. W zamkniętej grupie na Facebooku skorzystasz ze zorganizowanych postów branżowych (możesz dopisać się do nich w zależności od specjalizacji i korzystać z pomocy innych, gdy tylko zajdzie taka potrzeba) oraz postów prelegentów (możesz zadawać pytania i uzyskać na nie odpowiedzi).

5.

Dowiesz się o błędach, które wcześniej popełnili inni. To da Ci szansę je ominąć i wyeliminować.

6.

Osoby posiadające uprawnienia zawodowe otrzymają zaświadczenia potwierdzające 3 punkty doskonalenia zawodowego.

7.

Otrzymasz bonus – pełny operat szacunkowy, w wersji edytowalnej, zatwierdzony przez Magdalenę Małecką MRICS.

Agenda spotkania

Wysłuchasz serii wystąpień prowadzonych przez doświadczonych prelegentów oraz praktyków.

Logowanie na konferencję: 8:30
Start: 9:00
Planowane zakończenie: 16:00

9:00 – 9:10

Otwarcie konferencji przez organizatora Magdalenę Małecką MRICS.

Magdalena Małecka

9:10 – 10:10

Wystąpienie radcy prawnego Piotra Dobrowolskiego, który odpowie na pytania:

Piotr Dobrowolski białe
  • Czy operat szacunkowy jest umową o dzieło? A jeśli tak, to jakie są tego skutki dla rzeczoznawcy majątkowego?
  • Czy można wycofać (anulować) operat szacunkowy (na przykład, gdy klient odebrał operat, ale nie zapłacił, lub zrobiliśmy coś błędnie)?
  • Co w sytuacji, gdy operat szacunkowy zostanie uznany za błędny?
  • Czy rzeczoznawca musi zwrócić wynagrodzenie w przypadku błędnego operatu szacunkowego?
  • Jakie są inne konsekwencje błędnego operatu szacunkowego?
  • Czy rzeczoznawca może wypowiedzieć się na temat pracy innego rzeczoznawcy?
  • Czy rzeczoznawca majątkowy powinien wykonać sam wszystkie czynności, np. oględzin nieruchomości, czy może je zlecić?

Część Q&A.

10:15 – 11:05

Wywiad z rzeczoznawcą majątkowym Beatą Adamkiewicz-Dudek, która odpowie na pytania:

Beata Adamkiewicz Dudek 3
  • Jak zaczęła się jej przygoda z wyceną nieruchomości i jak zdobywała klientów?
  • Jak prowadziła reklamę swojej działalności?
  • Czy poszerzała usługi wyceny nieruchomości i o jakie obszary?
  • Co było najważniejsze w osiągnięciu sukcesu i jakie są jej rady dla rozpoczynających zawód rzeczoznawcy majątkowego?
  • Jakich błędów nie popełniać? Przykłady z jej praktyki.

Część Q&A.

11:15 – 12:15

Wystąpienie stratega marketingowego Mariusza Łodygi, który odpowie na pytania:

Mariusz lodyga 2
  • Dlaczego rzeczoznawca majątkowy potrzebuje dobrej strategii marketingowej?
  • Czym jest, a czym nie jest dobra strategia?
  • Bez czego nie można przygotować dobrej strategii?
  • Co można zyskać dzięki dobrze opracowanej strategii marketingowej?
  • Jak wdrożyć strategię i zbudować silną markę?

Część Q&A.

12:20 – 13:05

Wywiad z rzeczoznawcą majątkowym Katarzyną Bugaj, która odpowie na pytania:

Katarzyna Bugaj
  • Jak zaczęła się jej przygoda z wyceną nieruchomości i jak zdobywała środki finansowe na prowadzenie działalności?
  • Jak się reklamowała i pozyskiwała klientów?
  • Czy poszerzała usługi wyceny o inne usługi i jakie?
  • Dlaczego rzeczywistość rozminęła się z oczekiwaniami?
  • Jakie są koszty prowadzenia działalności w zakresie wyceny nieruchomości?
  • Jakie są jej rady dla wchodzących do zawodu rzeczoznawcy majątkowego?
  • Jakich błędów nie popełniać – konkretne przykłady.

Część Q&A.

13:15 – 14:15

Wystąpienie doradcy podatkowego Stelli Brzeszczyńskiej, która odpowie na pytania dotyczące działalności gospodarczej rzeczoznawcy majątkowego w zakresie formy i sposobu opodatkowania, w tym:

  • Jakie są możliwości dla działalności rzeczoznawcy majątkowego w zakresie formy i sposobu opodatkowania?
  • Czy prowadzić JDG – według jakiej skali, czy wybrać podatek liniowy czy ryczałt?
  • Spółki osobowe – jedna czy kilka?
  • Czy podpisywać umowę o pracę, zlecenia, a może umowę o dzieło?
  • Jakie zasady wprowadzi Nowy Ład i czy ma to znaczenie dla rzeczoznawcy majątkowego?
  • Kiedy pojawia się VAT i czy można go uniknąć?

Część Q&A.

14:20 – 15:10

Wywiad z rzeczoznawcą majątkowym Moniką Karlak, która odpowie na pytania:

Monika Karlak
  • Skąd wziął się jej pomysł, by zostać rzeczoznawcą majątkowym?
  • Jak rozpoczęła działalność gospodarczą i jak pozyskała dotację na jej prowadzenie?
  • Jak zdobywała zlecenia i jaką reklamę zastosowała?
  • Które z jej działań przyniosły najlepsze efekty, a które były zbędne?
  • Co by zrobiła inaczej z perspektywy czasu?
  • Jakie były jej porażki i nauczki?
  • Jakich błędów nie popełniać – konkretne przykłady.

Część Q&A.

15:15 – 16:00

Wystąpienie rzeczoznawcy majątkowego Magdaleny Małeckiej MRICS, która podsumuje konferencję i odpowie na pytania:

Magdalena Małecka
  • Jak zacząć w zawodzie rzeczoznawcy majątkowego?
  • Czy zacząć samemu, czy wspólnie z innymi osobami? Jeśli z innymi osobami, to z jakimi?
  • Co jest szczególnie ważne i pomocne w osiągnięciu sukcesu i stabilnych zleceń?
  • Jak zdobyć klientów, a później ich utrzymać?

Część Q&A.

16:00

Zakończenie spotkania

Poznaj naszych ekspertów

Piotr Dobrowolski białe

Piotr Dobrowolski

RADCA PRAWNY

Zawodowy prawnik, radca prawny. Specjalista prawa nieruchomości. Prowadzi własną kancelarię zajmującą się zagadnieniami z zakresu sporów na tle nieruchomości i inwestycji w nieruchomości. Ekspert i wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, trener profesjonalistów rynku nieruchomości, z którym jest związany od kilkunastu lat. Uczestnik branżowych konferencji, autor opracowań dotyczących wykonywania zawodu przez uczestników obrotu nieruchomościami.  

Stella Brzeszczyńska

DORADCA PODATKOWY

Prawnik i doradca podatkowy, specjalizuje się w branży nieruchomości. Od 2005 roku prowadzi Kancelarię Doradztwa Prawnego i Podatkowego. Autorka wielu książek dotyczących rynku nieruchomości, w tym „Umowy w obrocie nieruchomościami; Obrót nieruchomościami w praktyce notarialnej, sądowej, egzekucyjnej i podatkowej” (współautorstwo z H. Ciepłą, sędzią SN) oraz „Zrozumieć VAT w nieruchomościach”. Poza praktyką doradczą prowadzi także wykłady z prawa podatkowego dla notariuszy, księgowych, doradców podatkowych, pośredników w obrocie nieruchomościami oraz rzeczoznawców. Jest także wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej w zakresu prawa podatkowego, w tym postępowania podatkowego.

Mariusz Łodyga

Mariusz Łodyga

STRATEG MARKETINGOWY

Specjalizuje się w strategicznym marketingu – personal & business branding. W biznesie od 18 lat. Założyciel i właściciel marki Premium Consulting. Przeprowadził blisko 300 projektów szkoleniowo-doradczych. Pracuje na zlecenie firm prywatnych, instytucji państwowych oraz uczelni wyższych, takich jak: Allegro, Santander Bank, BGŻ BNP Paribas, Ministerstwo Rozwoju, Miasto Kalisz, Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz setek firm z sektora MŚP. Wprowadza klientów na Wyższy Poziom Marketingu.

Magdalena Małecka

Magdalena Małecka MRICS

RZECZOZNAWCA MAJĄTKOWY

Posiada prawie dwudziestoletnie doświadczenie w zawodzie. Jest członkiem międzynarodowej organizacji – Królewskiego Instytutu Dyplomowanych Rzeczoznawców (RICS). Jest także mentorem, konsultantem i wykładowcą (m.in. SGH, WSB, UŁ, UE). Jest doradcą oraz czynnie działającym inwestorem na rynku nieruchomości. Prowadzi także praktyki zawodowe, warsztaty i szkolenia z zakresu wyceny nieruchomości. Posiada wieloletnie doświadczenie jako członek Komisji Standardów działającej przy Polskiej Federacji Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych i jest współautorem kilku standardów zawodowych, w tym „Wartość rynkowa nieruchomości” czy „Wycena nieruchomości dla potrzeb zabezpieczenia wierzytelności”.

Beata Adamkiewicz Dudek 3

Beata Adamkiewicz-Dudek

RZECZOZNAWCA MAJĄTKOWY

W 2002 r. ukończyła studia prawnicze na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Krótko po ukończeniu studiów rozpoczęła pracę w Towarzystwie Budownictwa Społecznego, gdzie zajmowała się zarządzaniem nieruchomościami. W tym czasie ukończyła studia podyplomowe z gospodarki nieruchomości, specjalność zarządzanie nieruchomości. Od 2004 r. pracowała w urzędzie skarbowym na stanowisku niezwiązanym z nieruchomościami, jednak cały czas chciała wrócić do tematu nieruchomości. W 2014 r. zdała egzamin na rzeczoznawcę majątkowego. W marcu 2015 r. rozpoczęła działalność gospodarczą pod nazwą „Kancelaria Rzeczoznawcy Majątkowego Wycena Beata Adamkiewicz-Dudek”. Na chwilę obecną zajmuje się nie tylko wyceną nieruchomości, ale także pośrednictwem i doradztwem.

Katarzyna Bugaj

Katarzyna Bugaj

RZECZOZNAWCA MAJĄTKOWY

Ukończyła europeistykę na Uniwersytecie Warszawskim i rolnictwo w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Od 2005 r. jest rolnikiem, a rzeczoznawstwem zainteresowała się głównie przez pryzmat doświadczeń w ramach prowadzonego gospodarstwa. Wycenę nieruchomości ukończyła w Szkole Głównej Handlowej w 2017 r., a egzamin zawodowy zdała w grudniu 2019 r. Obszarem jej zainteresowań są w szczególności wyceny w obszarze około rolniczym oraz służebność przesyłu. Działa pod firmą „ZNANA WARTOŚĆ”. Do założenia firmy wykorzystała swoje wykształcenie pozyskując bezzwrotną premię 100 000 zł z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach poddziałania 6.2 „Pomoc na rozpoczęcie pozarolniczej działalności gospodarczej na obszarach wiejskich”.

Monika Karlak

Monika Karlak

RZECZOZNAWCA MAJĄTKOWY

Posiada uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości nr 7134 nadane w 2017 r. Absolwentka studiów inżynierskich na kierunku gospodarka przestrzenna. Członek północno-wschodniego stowarzyszenia rzeczoznawców majątkowych. Pracuje jako rzeczoznawca majątkowy drugi rok. Głównym obszarem wykonywania wycen nieruchomości są Mazury, a w szczególności powiat giżycki i piski.

Uczestnicy będą mieli szansę zadać pytania prelegentom w trakcie sesji pytań i odpowiedzi po każdym z wystąpień. Po konferencji będzie możliwość kontaktu przez grupę na Facebooku.

8 godzin tematycznych wystąpień

Sesje Q&A

Dostęp do nagrań z konferencji

Networking w kuluarach online

Materiały szkoleniowe

Bonus w postaci operatu szacunkowego w wersji edytowalnej

Formuła wydarzenia:

  • Wszystkie prelekcje odbędą się online. Logując się na platformę w dniu wydarzenia, będziesz mógł na żywo oglądać transmisję z wystąpień prelegentów.
  • Link do transmisji oraz dane do logowania otrzymasz mailem.
  • Kupując jeden bilet uzyskasz dostęp do transmisji na jednym urządzeniu.

Chciałbyś by konferencja odbyła się w formule tradycyjnej?

Rozumiem. Także chciałabym, by odbyło się to w formie stacjonarnej. Najważniejsze jest jednak bezpieczeństwo i komfort – Twoje i naszych prelegentów. Dlatego zdecydowałam się na formułę online.

Nie można także przewidzieć jakie ograniczenia będą obowiązywać w październiku.

W przeprowadzonej ankiecie 70% osób opowiedziało się formułą online.

Najczęstsze pytania

Jak mogę zapłacić za udział w konferencji?

Możesz skorzystać z szybkich przelewów internetowych co zalecam. Płatności do konferencji obsługuje firma Tpay. Możesz również zapłacić przelewem tradycyjnym.

Czy muszę pojawić się na konferencji w dniu 8.10.2021? Czy będę miał do niej później dostęp?

Uczestnictwo na żywo w konferencji będzie na pewno bardziej efektywne. Wtedy możesz zadać swoje pytania. Konferencja będzie nagrywana i udostępniona wszystkim, którzy wykupią do niej dostęp. Nagranie będzie dostępne na platformie przez miesiąc po konferencji.

Gdzie odbędzie się konferencja?

Konferencja będzie odbędzie się w trybie online na platformie do prowadzenia webinarów. Prowadzący będą widoczni na ekranie Twojego monitora. Będą także wyświetlane slajdy, jeśli do danego wystąpienia będą konieczne.

Czy będę mógł zadać pytanie prelegentom a jeśli tak to kiedy?

Po każdym wystąpieniu będzie sesja Q&A. Prelegenci postarają się odpowiedzieć na większość pytań. Przygotuj sobie pytania przed konferencją albo w jej trakcie. Prelegenci będą dostępni po swoim wystąpieniu w tzw. kuluarach (grupa na Facebook, pod swoimi postami, które będą wcześniej utworzone).

Czy otrzymam fakturę za opłacenie konferencji?

Podczas zakupu będziesz miał dostępną opcję: “Chcę otrzymać fakturę”.  Wpisz poprawnie dane do faktury. Fakturę otrzymasz mailem automatycznie po dokonaniu opłaty. Koniecznie zwróć uwagę na poprawność danych, w tym podanego adresu mailowego!

Czy jeśli jestem rzeczoznawcą majątkowym to otrzymam zaświadczenie i punkty z obowiązku doskonalenia zawodowego?

Tak. Jeśli posiadasz uprawnienia, po konferencji otrzymasz zaświadczenie. Naliczone zostaną 3 punkty doskonalenia zawodowego.

Czas na inwestycję w siebie!

cena “last minute”

1230 zł

(cena zawiera 23% VAT)

Im szybciej kupisz bilet, tym lepszą ofertę cenową uzyskasz.

  • Cena w przedsprzedaży (dla pierwszych 50 osób):
    500 zł + 23% VAT
  • Cena regularna (do 31.08.2021):
    650 zł + 23% VAT
  • Cena dla spóźnialskich (od 1.09.2021 do 19.09.2021):
    800 zł + 23% VAT
  • Cena last minute (od 20.09.2021 do 9.10.2021):
    1000 zł + 23% VAT

Po dokonaniu płatności otrzymasz Fakturę VAT

Powyżej podana cena jest kwotą brutto. Kupując dostęp do konferencji akceptujesz regulamin. Po kliknięciu „DODAJ DO KOSZYKA” bilet zostanie dodany do Twojego koszyka w sklepie internetowym, gdzie będzie można opłacić zamówienie oraz podać dane do faktury. Jedynie opłacone zamówienie gwarantuje Ci dostęp do konferencji i nagrania wraz z bonusem.
W razie jakichkolwiek pytań lub problemów z płatnością, skontaktuj się z nami mailowo >> kontakt@magdalenamalecka.pl.

Organizator

AIM PROPERTY Oddział Poznań
Magdalena Małecka
NIP 9720485935
ul. Mylna 25/35
60-856 Poznań

MENU
BIO
Rzeczoznawca majątkowy
Mentoring & konsultacje 
Szkolenia online
Publikacje na sprzedaż
Praktyka zawodowa
Darmowe dokumenty
Opinie
Q & A
Wypełnij ankietę

Bezpłatne Materiały

  • Projekt umowy o dzieło w zakresie sporządzenia operatu szacunkowego, sprawdzony przez kancelarię prawną wraz ze zgodą RODO
  • Wzór protokołu z czynności rzeczoznawcy majątkowego np. z oględzin nieruchomości wraz z listą spraw na które należy zwrócić uwagę i ująć w protokole
  • Wzór wypisu z dokumentu sporządzony przez rzeczoznawcę majątkowego